Για μένα


Λίγα λόγια για μένα:

Γεννήθηκα στην Αθήνα. Μεγάλωσα στον Πειραιά. Κοντά στη θάλασσα που τόσο αγαπώ.
Η καλλιτεχνική φύση μου με οδήγησε να σπουδάσω φωτογραφία στη Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών στο ΤΕΙ Αθηνών, αφού πρώτα είχα διδαχθεί Διακόσμηση, Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο, Υαλογραφία και Ψηφιδογραφία.
Λατρεύω τις χειροτεχνίες και οτιδήποτε έχει σχέση με την τέχνη. Αυτή είναι η βάση μου και ο μεγάλος μου έρωτας. Και την συναντάω παντού τριγύρω. Όπως και όλοι εσείς.
Συχνά, μου αρέσει να εκφράζομαι δημόσια γράφοντας στο προφίλ μου στο facebook, στο google+, στο twitter ή σε άλλες σελίδες και blogs και πολλές φορές εισπράττω θετικά σχόλια για αυτά που γράφω. Ένα φεγγάρι, ο έρωτάς μου για το θέατρο, με έκανε να εργαστώ πάνω στο κείμενο του Ερωτόκριτου, του Βιτσέντζου Κορνάρου, το οποίο προσάρμοσα για παράσταση με 6 ηθοποιούς, επικεντρωμένο στην ερωτική ιστορία και όχι στα επικά στοιχεία. Χρησιμοποιώντας τους στίχους του ίδιου δημιούργησα θεατρικούς διαλόγους ανάμεσα στα πρόσωπα επιδιώκοντας πάντα να μην αλλάξει τίποτα από την πλοκή και την εξέλιξη της ιστορίας. Δείτε περισσότερα εδώ ή διαβάστε το κείμενο εδώ.

Αυτά τα στοιχεία ήταν η κινητήρια δύναμη που με οδήγησε να φτιάξω τη δική μου σελίδα και να μαζέψω σε ένα μέρος όλες εκείνες τις εκφράσεις, σχόλια, κριτικές, αναμνήσεις, εντυπώσεις που μοίραζα σε διάφορα σημεία του απέραντου διαδικτύου. Εξάλλου, ένας αεικίνητος άνθρωπος σαν εμένα δε μπορεί να χαλαρώνει και να αδρανεί.
Γι' αυτό μου αρέσει τόσο πολύ η θάλασσα. Γιατί μου μοιάζει. Κι εκείνη, όπως κι εγώ, δε μένει ποτέ ακίνητη.

Σε αυτό το ταξίδι δε θέλω να είμαι μόνη.
Μισώ τη μοναξιά ακόμη και ως λέξη. Θέλω, λοιπόν, να σε καλωσορίσω στην παρέα -έτσι το βλέπω- και να σου πω ότι είσαι ελεύθερος να εκφραστείς κι εσύ μέσα από αυτές τις σελίδες, να πεις ότι αισθάνεσαι, να αφήσεις τις εντυπώσεις και την κριτική σου, να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις...
Η Τέχνη είναι πολύ ελαστική σε αυτό. Επιτρέπει μεγάλες διαφωνίες και χάσματα απόψεων.

Με την ευχή να είναι καλοτάξιδο και με την θετική αύρα που με διακρίνει, λέω να μην σας κουράσω φιλοσοφώντας.
Αποφάσισα να ρίξω το δικό μου μπουκάλι με μήνυμα στον ωκεανό που ονομάζουμε διαδίκτυο, με την ελπίδα να φτάσει και στο δικό σας λιμάνι και να το πάρετε στα χέρια σας, να το ανοίξετε, να το διαβάσετε, κι αν θέλετε, να αφήσετε κι εσείς το σημάδι σας μέσα πριν το ξαναρήξετε στο απέραντο να βρει τον επόμενο φίλο.
Και, σημαδάκι σημαδάκι, θα μεγαλώνει. Θα ταξιδεύει και θα μεγαλώνει. Θα γεμίζει με εμπειρίες, χρώματα, αισθήματα και πολλούς πολλούς φίλους.
Δε πρόκειται ποτέ να γίνει κάτι μεγάλο. Ας μην ξεγελιόμαστε. Τι είναι μια τόση δα σελίδα μέσα στους τρισεκατομμύρια τόμους; Ε, τίποτα δεν είναι. Στην καλύτερη περίπτωση, θα είναι μια κουκιδίτσα στο περιθώριο μιας υποσημείωσης.
Αλλά, θα είναι μια μεγάλη παρέα από φίλους από όλα τα λιμάνια του κόσμου.

7 σχόλια:

  1. Λίγο πριν εκπνεύσει το 2012, θέλω να δώσω τα συγχαρητήριά μου στην Τζένη και το ΚΟΥΚΙΔΑΚΙ της, καθώς σε μόνο 8 μήνες παρουσίας στο internet, έχει δημοσιεύσει πολύ αξιόλογες δουλειές (λογοτεχνία, ποίηση, θέατρο), έχει μοιράσει δώρα (βιβλία, ποιητικές συλλογές), έχει κερδίσει 123 μέλη (ως σήμερα 31-12-12) και πολλούς ακόμα επισκέπτες... Επίσης, να αναφέρω ότι στην ανεύρεση του google, το "κουκιδάκι" βγαίνει στην πρώτη θέση!!!!!!
    Είμαι σίγουρη ότι το 2013 θα έχουμε ακόμα ωραιότερα δείγματα γραφής από την ίδια... Εγώ θα είμαι εδώ να τη στηρίζω. :-) ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια... Φιλιά :-)

      Διαγραφή
  2. καλημέρα και πάλη Τζένη μάθαμε το όνομα σας από το πιο επάνω σχόλιο στο προφίλ σας.
    Συγχαρητήρια ακόμα και για το καταπληκτικό γράψιμο και σκιαγράφηση του προφίλ σας.
    Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σας γνωρίσαμε.
    Λατρεύουμε ότι έχει να κάνει με την τέχνη,τον πολιτισμό γενικότερα και οι κατασκευές
    που κάνουμε στο σπίτι μας.
    Εγώ εργάζομαι στον ΟΤΕ και η σύζυγος είναι Ψυχολόγος και επιστημονική υπεύθυνη στην
    μονάδα Αυτιστικού ατόμου "ΕΛΠΙΔΑ"
    Τζένη μας.... Με εκτίμηση Παύλος & Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάντα όταν γνωρίζω πρόσωπα που αγαπάνε τον πολιτισμό και την τέχνη -με την όποια μορφή και έκφραση- και αισθάνομαι ότι έχουμε να μοιραστούμε πράγματα, εμπειρίες και εντυπώσεις.
      Μέσα στο παραπάνω κείμενο θα βρείτε το προφίλ μου στο facebook, οπότε αν έχετε κι εσείς λογαριασμό εκεί μπορούμε να γίνουμε φίλοι. Όπως και να χει, σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και την επικοινωνία.

      Διαγραφή
  3. ευχαριστούμε για την απάντηση
    είμαστε στο FB όπως:dimiourgia-epikinonia
    Θα βρεθούμε και εκεί με αίτημα φιλίας
    Με εκτίμηση
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το όμορφο blog! Πολλή και ενδιαφέρουσα ύλη, ωραία άρθρα, πολύ καλό όλο το οπτικό στήσιμο και λειτουργικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννη

      Η χαρά μου είναι μεγαλύτερη όταν τόσο όμορφα λόγια προέρχονται από ανθρώπους δημιουργικούς.

      Διαγραφή


ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
Νικολία ΠανίδουΔημήτρης ΛάμπρουΣωτηρία ΙωαννίδουΧρήστος ΝομικόςΒασίλης ΚαραναστάσηςΝτενί ΕμορίνΑθηνά Τερζή
Μάριος ΔημητριάδηςΚερδίστε τρία μυθιστορήματαΓιώργος ΧατζηκυριάκοςΜαρία ΖαχαράκηΧαράλαμπος ΒοΐδηςΤειρεσίας ΛυγερόςΧριστίνα Παναγιώτα Γραμματικοπούλου
Λιλή ΓάτηΠαναγιώτης ΑσημεόνογλουΒαρβάρα ΣεργίουΝίκος ΒαρδάκαςΠέτρος ΖήκοςΒαθμολογήστε και κερδίστεΑλέξανδρος Ακριτόπουλος