Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ματωμένος Δούναβης * Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Τα βάσανα του Τεό και της Λέας * Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Η Κατερίνα Μανανεδάκη και "Πώς να σκοτώσεις τον άντρα σου (και να μη σε πιάσουν!)"

Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;
Κ.Μ.: Η φίλη μου η Τζένη ήταν η αφορμή. Μου έλεγε την ιστορία ενός ζευγαριού.
-Άσε Κατερίνα εκείνος την απατάει με την κολλητή της, σκότωμα θέλει ο τύπος, σκότωμα!
-Το θέμα είναι να τον σκοτώσει η γυναίκα του αλλά να μην την πιάσουν!
Σχολίασα εγώ κι αυτό ήταν! Ένα καινούριο βιβλίο άρχισε να γεννιέται στο μυαλό μου! Τα πως και τα γιατί του γάμου, η πίεση της καθημερινότητας , η απιστία, όλα κάτω από το μεγεθυντικό φακό της κρίσης και της πίεσης. Σκέφτηκα πως είναι επιτακτική ανάγκη να γελάσουμε ή έστω να χαμογελάσουμε για να ξεφύγουμε λίγο από τα όσα μας βασανίζουν.

Αν θα έπρεπε να το περιγράψετε με μία μόνο λέξη, ποια θα ήταν αυτή;
Κ.Μ.: Απρόβλεπτο.

Τι θα συμβουλεύατε εκείνον που επρόκειτο να το διαβάσει;
Κ.Μ.: Να βάλει κίτρινα χαρτάκια στις σελίδες που μπορεί να κρύβουν ένα κομμάτι από τον εαυτό του.
Είσαι άπιστος; Ετοιμάσου να πεθάνεις... Είσαι καλή χρυσή και υπέροχη σύζυγος; Ετοιμάσου να...αποθεωθείς! Άντρες και γυναίκες πάντως θέλω να πιστεύω πως θα διασκεδάσουν με τα όσα μπερδεμένα συμβαίνουν στη ζωή μας.

Αν το βιβλίο σας ήταν/γινόταν ένα κανονικό ταξίδι κάπου στον κόσμο, που θα πηγαίναμε και πόσες μέρες θα κρατούσε;
Κ.Μ.: Στη Σιβηρία να σπάει πάγους στο διηνεκές!

Κλείστε τη μίνι συνέντευξη με μία φράση/παράγραφο από το βιβλίο.
Κ.Μ.: Η εκδίκηση είναι γλυκιά και δεν παχαίνει! Δε το λέω εγώ το έχει πει ο Χίτσκοκ που ξέρει καλά από σκηνές τρόμου!

Καλή ανάγνωση με χαμόγελα.

Στο εξώφυλλο γράφει:
Νο 1 Best Seller σε γυναίκες από 18 έως 118!
Στο οπισθόφυλλο αναφέρει...
Έλα τώρα που ΔΕΝ το έχεις σκεφτεί ΟΥΤΕ μία φορά. 
Να τον ξεφορτωθείς και να ησυχάσεις. 
Να γλιτώσεις, να ξεμπερδεύεις. 
Εσύ. Που είσαι καλή, χρυσή, υπέροχη, που σε θέλαν καν και καν, αλλά που στραβώθηκες και πήρες… αυτόν. 
Εσύ. Που είσαι η κολόνα της οικογένειας. 
Παιδιά, δουλειά, οικιακά, τα κάνεις όλα και δε βγάζεις κιχ. 
Κι αυτός. Που, αντί να σου πει ευχαριστώ και μπράβο, σε γράφει και αδιαφορεί, τα φορτώνει όλα στις πλάτες σου και «χαλαρώνει» με τις ώρες μπροστά στον υπολογιστή. 
Κι όμως… Όλα τα αντέχεις και τα υπομένεις, γιατί τον αγαπάς. 
Μέχρι τη στιγμή που ανακαλύπτεις τυχαία πως αυτός σε ΑΠΑΤΑ! Ναι! Έχει το θράσος και να σε ΑΠΑΤΑ!!! Να έχει ερωμένη! 
Μέχρι εδώ ήταν. Το παίρνεις απόφαση. 
Θα τον πετάξεις από το παράθυρο. Θα τον καθαρίσεις με τον καθαριστή για τα κολοκυθάκια. Θα τον ταΐσεις δηλητηριασμένο χορτοπιτάκι. Θα τον καρφώσεις με το μαχαίρι της κουζίνας, θα του κόψεις τα φρένα του αυτοκινήτου, δε θα σταματήσεις να αυτοσχεδιάζεις μέχρι να τον αποτελειώσεις. 
Όπως κάνει και η Ξένια με τον Παναγιώτη, που την έχει καταστήσει τάρανδο με την Τασούλα την κοντή. 
Μη διστάζεις. Μπες στην ιστορία και κάνε τη ζωή σου καλύτερη.

Ένα βιβλίο με δολοφονικό χιούμορ που μόνο ένας θανατηφόρος γάμος μπορεί να εμπνεύσει!

Εγώ η ηλίθια, η χαζή, η ευκολόπιστη, το πρόβατο. Μέσα στα μούτρα μου τα σημάδια, κι εγώ... Έπρεπε να συμβεί μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, να το δω με τα ίδια μου τα μάτια για να πειστώ. Αλλά ξεστραβώθηκα τελικά. Ξεστραβώθηκα. Και τώρα ήρθε η ώρα να πάρω εκδίκηση. Να εκδικηθώ.
Να τον εκδικηθώ υπό πλήρη νηφαλιότητα, όπως έκαναν ένα σωρό διάσημες γυναίκες δολοφόνοι.
Τις έψαξα όλες μία προς μία στο Ίντερνετ. Φίλες μου όλες. Συναγωνίστριες. Διάβασα για τη ζωή και τη δράση τους. Όλες ήρεμες και ψύχραιμες μέχρι τη μεγάλη στιγμή της δράσης. Έτσι κι εγώ, πρέπει να μείνω ατάραχη και χαλαρή για να μην καταλάβει τίποτα.
Θα μου πεις, είναι εύκολο; Δεν είναι, αλλά πρέπει να μάθω επιτέλους και στα δύσκολα.

Θα επανέλθω με περισσότερα μόλις διαβάσω το βιβλίο που μου έστειλαν οι εκδόσεις Λιβάνη

Περισσότερα από/για την Κατερίνα Μανανεδάκη:

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΗ μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση, Χριστόφορου ΧριστοφόρουΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη