Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Ο Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης και οι "Φόνοι στην Κρυστάλλη"

Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;
Κ.Ι.: Η έμπνευση που μου έδωσε η ηρωίδα μου. Δεν είναι καθόλου συνηθισμένη και δεν έχει καμιά σχέση με τις άλλες. Δηλαδή μια χαρά είναι εμφανισιακά αλλά όταν άρχισε να μου εξιστορεί τα κατορθώματά της τότε κατάλαβα ότι η υπόθεση έχει ζουμί...

Αν θα έπρεπε να το περιγράψετε με μία μόνο λέξη, ποια θα ήταν αυτή;
Κ.Ι.: ΣΟΥΡΕΑΛ.

Τι θα συμβουλεύατε εκείνον που επρόκειτο να το διαβάσει;
Κ.Ι.: Απλώς να το απολαύσει...

Αν το βιβλίο σας ήταν/γινόταν ένα κανονικό ταξίδι κάπου στον κόσμο, που θα πηγαίναμε και πόσες μέρες θα κρατούσε;
Κ.Ι.: Σίγουρα σε κάποιον πύργο στη Σκωτία και η διάρκειά του θα ήταν ανάλογη με τις αντοχές του καθενός.

Κλείστε τη μίνι συνέντευξη με μία φράση/παράγραφο από το βιβλίο
Κ.Ι.: «Μου είπες πως δεν με σκοτώνει γιατί είμαι το κλειδί για έναν άλλον κόσμο».
Για το μυθιστόρημα...
Ένα ταξίδι με το τραίνο των εννιά. Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Όλοι το έχουμε κάνει.
Στο ίδιο βαγόνι, μια ηρωίδα συλλεκτικής αξίας και ένας φτωχός, πλην τίμιος, συγγραφέας συναντιούνται και έρχονται πιο κοντά. Εκείνη του εξιστορεί τα κατορθώματά της κι εκείνος αρχίζει να φαντάζεται το πολυπόθητο best seller.
Το ταξίδι κάποτε τελειώνει. Ο συγγραφέας κάνει το μεγάλο λάθος και η ηρωίδα χαλάει τα σχέδια.
Και όλα ανατρέπονται.

Οι «Φόνοι στην Κρυστάλλη» είναι μια άκρως σουρεαλιστική ιστορία, που ακροβατεί ανάμεσα στη λογική και στη φαντασία.
Κυκλοφορεί τέλος Ιουνίου από τις Εκδόσεις «Ινφογνώμων», Φιλελλήνων 14, Αθήνα, 2103316036
Το εξώφυλλο φιλοτέχνησε η ζωγράφος Αγγελική Γαλιατσάτου
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα του συγγραφέα.
Γεννήθηκα στο Αλεξάνδρας το’81. Μεγάλωσα στη Νίκαια με άλλα πέντε αδέρφια και δυο υπέροχους γονείς. Στην Τρίτη τάξη του Δημοτικού άρχισα να δίνω παραστάσεις Καραγκιόζη και ένα χρόνο μετά έγραψα την πρώτη μου επιθεώρηση, την οποία και ανέβασα στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας. Σπούδασα υποκριτική στον Ίασμο. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα Δημιουργικής Γραφής με τη Συγγραφέα/Δημοσιογράφο Μανίνα Ζουμπουλάκη. Έχω γράψει τέσσερις κωμωδίες. Το Τελευταίο Botox, το Τρείς Τρείς Εννιά, το Δεν είμαι εγώ η Σταχτοπούτα και την Diva. Τα τρία παίχτηκαν με επιτυχία. Όσο ζούσα στη Θεσσαλονίκη είχα μόνιμη στήλη στην εφημερίδα Εγνατία. Όταν επέστρεψα στη βάση μου, άρχισα να γράφω τους Μονολόγους στην City Uncovered. Πολλά κείμενά μου έχουν δημοσιευτεί στο ηλεκτρονικό περιοδικό Πολιτισμός Πολίτης, στο avmag.gr και στο koukidaki.blogspot.com. Έχουν εκδοθεί δυο βιβλία μου «Το Τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες» Ιούνιος 13 και το «Ερμή…Μη!» Απρίλιος 14. Τον ελεύθερο χρόνο μου γράφω στο «methismenesistories. blogspot.com». Ως Ραδιοφωνικός παραγωγός ξεκίνησα στον BOTOX web radio και συνέχισα στο M-WordRadio.gr. Διαβάζω μέσα σε όλα τα μέσα μεταφοράς κυρίως Έλληνες συγγραφείς. Ακούω τα πάντα: Jamming funkers, soundtracks, Ελληνικά.
Πηγαίνω Θέατρο: Τρείς φορές την εβδομάδα. Σινεμά: Πλέον σπάνια… Γράφω: κάθε φορά που έχω έμπνευση και ευτυχώς αυτό συμβαίνει συνέχεια…

Περισσότερα από/για τον Κωνσταντίνο Ιωακειμίδη:
Το πρώτο μου botox
Πρεμιέρα για μια DIVA
Το τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες
Ο Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης για το "ΕΡΜΗ... ΜΗ!"

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη