Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ματωμένος Δούναβης * Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Τα βάσανα του Τεό και της Λέας * Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

«Ασπρόμαυρο φυσικά!», Θεόφιλος Γιαννόπουλος

Σαν σχολικό λεύκωμα
Ή αλλιώς, πως θα απαντούσατε σήμερα τις ερωτήσεις των λευκωμάτων της σχολικής ηλικίας;
Τι εστί έρως;
Θ.Γ.: Σοφία…

Πιστεύεις στα ζώδια;
Θ.Γ.: …σαν αντιδραστικό στοιχείο που είμαι ως Σκορπιός…όχι!

Τι δώρο θα έκανες σε έναν εχθρό σου;
Θ.Γ.: Το πιο ειλικρινές και αληθινό χαμόγελό μου… κι αυτό γιατί τα δώρα δεν είναι τίποτε άλλο από ενθύμια αγάπης προς τους συνανθρώπους μας…

Έχεις κατοικίδιο;
Θ.Γ.: Όχι, όμως είμαι φιλόζωος.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;
Θ.Γ.: Ο Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών (Π.Α.Ο.Κ. )λόγω της ιστορίας του και των αξιών που πρεσβεύει.

Καραμελάκια ή σοκολατάκια;
Θ.Γ.: Σοκοκαραμελάκια!

Μαύρο ή άσπρο;
Θ.Γ.: Ασπρόμαυρο φυσικά!

Τι πρέπει να συμβεί μια τέλεια μέρα;
Θ.Γ.: ...να μιμηθεί μια εξίσου τέλεια νύχτα.

Τι νούμερο παπούτσι φοράς;
Θ.Γ.: 41 αθλητικό και εξόδου, 42 παντόφλα και βατραχοπέδιλα. Όποιος φίλος από δω και πέρα μου φέρει δώρο παπούτσια σε λάθος νούμερο, κρίνεται ύποπτος και εμπαθής…

Έχεις χόμπι;
Θ.Γ.: Όχι, μόνο πάθη.

Ποιο τραγούδι αφιερώνεις στον/στην αγαπημένο/-η σου;
Θ.Γ.: Το τραγούδι «Αύγουστος» σε στίχους-μουσική Νίκου Παπάζογλου (Δίσκος «Χαράτσι» -1984).

Γράψε μου ένα μυστικό
Θ.Γ.: Θα ήθελα να ζήσω όλα τα επόμενα χρόνια μου σ’ ένα σπίτι που το πρώτο που θα αντικρίζω όταν ανοίγω τα μάτια να είναι η θάλασσα…

Πεινάς;
Θ.Γ.: Συνήθως όχι. Είμαι μαλωμένος με το ψυγείο και ο γιατρός μου υποστηρίζει πως είμαι θαύμα της φύσης, αφού χορταίνω με τον αέρα. Δεν έχω καμία πρόθεση να τον διαψεύσω…

Τι γνώμη έχετε για τον κτήτορα;
Θ.Γ.: Είναι καταπληκτικά καταπληκτικός κι ελπίζω να παραμείνει έτσι για πάντα! Όλα ξεκινούν και τελειώνουν άλλωστε από το σεβασμό που εμπνέει ο κάθε άνθρωπος μέσα από τις πράξεις του.

Ποιο φαγητό θα ήθελες να είσαι και ποιος θα ήθελες να σε φάει;
Θ.Γ.: Θα ήθελα να ήμουν οποιοδήποτε φαγητό που θα απολάμβανε κάποιος άνθρωπος που θα το είχε πραγματικά ανάγκη.

Αν ήσουν λουλούδι, ποιο θα διάλεγες;
Θ.Γ.: Ένα λευκό τριαντάφυλλο.

Πότε δάκρυσες τελευταία φορά και γιατί;
Θ.Γ.: …για τον χαμό ενός δικού μου ανθρώπου…

Τι όνειρο είδες χθες το βράδυ; (Έστω στην λογοκριμένη του έκδοση)
Θ.Γ.: Η αλήθεια είναι πως δε θυμάμαι… Αλλά ονειροπολώ και δίχως να κοιμάμαι…

Γράψε μου μια ερώτηση από το σχολικό λεύκωμα που θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα;
Θ.Γ.: Ποιο στιχάκι ή μέρος ενός βιβλίου σε έχει σημαδέψει;
… οι εξής στίχοι από το «Μονόγραμμα» του Οδυσσέα Ελύτη:
«Να φωνάζω από σένα και να με χτυπά η φωνή μου
Να μυρίζω από σένα και ν’ αγριεύουν οι άνθρωποι
Επειδή το αδοκίμαστο και το απ’ αλλού φερμένο
Δεν τ’ αντέχουν οι άνθρωποι κι είναι νωρίς, μ’ ακούς
Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν αγάπη μου
Να μιλώ για σένα και για μένα…»

Υστερόγραφο
Θ.Γ.: Πότε θα το επαναλάβουμε; Μου άρεσε πάρα πολύ!!!!
Ευχαριστώ για το ταξίδι πίσω στα χρόνια εκείνα που ακόμη μιλούσαμε και ζούσαμε αυθόρμητα!!

Απάντησε ο
Θεόφιλος Γιαννόπουλος
Περισσότερα σαν κι αυτό ανεβαίνουν υπό την ετικέτα Λευκόιστος.
Εκείνοι που απαντούν τις ερωτήσεις προσθέτουν και μία δική τους στη σειρά για τους επόμενους.
Ζητήστε κι εσείς να απαντήσετε εδώ.

Ο Θεόφιλος Γιαννόπουλος ζει στη Θεσσαλονίκη όπου και εκφράζεται γράφοντας. Στον ιστό δημοσιεύει σκέψεις, άρθρα, κριτικές, έργα... και ό,τι άλλο προκύψει από τα βιβλιοερεθίσματά του ή λόγω έμπνευσης στο προσωπικό του blog, στο koukidaki και στο τοβιβλίο.net. Είναι συγγραφέας των εκδόσεων ΈΞΗ και σε αναμονή για την έκδοση του πρώτου του μυθιστορήματος. Διηγήματά του θα βρείτε τόσο στις Απίθανες ιστορίες της πόλης μας: Θεσσαλονίκη (εκδ. iWrite, 2015) όσο και στη συλλογική έκδοση Α Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Διηγήματος El Greco (Εκδ. Ρώμη, 2014). Ποιήματά του θα ανακαλύψετε στο ανθολόγιο του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ποίησης Σωτήρης Περτσιούνης (Εκδ. Ars Poetica,2015), στο συλλογικό τόμο Μορφές της κρίσης (e-book, Εκδ. Μολύβι, 2015) και αλλού. Έχει βραβευτεί πολλάκις σε πανελλήνιους και παγκόσμιους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.

Περισσότερα από/για τον Θεόφιλο Γιαννόπουλο:
Αναζητώντας δρόμο διαφυγής με τις λέξεις της Λένας Φατούρου...

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΗ μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση, Χριστόφορου ΧριστοφόρουΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη