Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ματωμένος Δούναβης * Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Τα βάσανα του Τεό και της Λέας * Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

«Πιστεύω στο Σύμπαν», Γρηγορία Χανιώτη

Πως μετράμε... την ευτυχία;
Γ.Χ.: Συλλέκτης στιγμών. Κάθε καλή στιγμή εκεί που φτερουγίζει η ψυχή, η καρδιά, το μάτι, είναι μια στιγμή ευτυχίας!

Την δημιουργία;
Γ.Χ.: Η μετουσίωση της σύλληψης, σε γέννηση του θέματος επάνω στον λευκό καμβά.

Την επιτυχία;
Γ.Χ.: Το βλέμμα του φιλότεχνου, όταν θα σταθεί να δει το Έργο μου.

Πως ένιωσες όταν ολοκλήρωσες το πρώτο σου έργο, ποιο είναι αυτό και σε ποια ηλικία συνέβη;
Γ.Χ.: Χαρά! Ήμουν σε ηλικία 12 ετών, όταν κέρδισα το Πρώτο μου Βραβείο και έλαβα την Πρώτη Θέση σε ένα σχολικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής. Με ένα πρωτοποριακό για την εποχή και την ηλικία μου Έργο «Το Ανδρόγυνο». Ένα Έργο ζωγραφισμένο επάνω σε δυο διαφορετικά υλικά, τα πρόσωπα ενός άντρα και μιας γυναίκας που όταν τα υλικά συναντιόντουσαν σε μια κίνηση τα πρόσωπα τους έσμιγαν σε ένα φιλί. Η σύλληψη θεωρήθηκε πρωτοποριακή, και το Έργο μου έλαβε το Πρώτο Βραβείο.

Αν η ζωή σου ήταν... μια σκηνή από ταινία, ποια θα ήταν αυτή;
Γ.Χ.: Η σκηνή του tango στην ταινία « Άρωμα Γυναίκας».

...μια μουσική σύνθεση, τι θα ακούγαμε;
Γ.Χ.: Μεγάλοι ορίζοντες για μένα η μουσική, αλλά θα πω... Gregorian, My Immortal.

...μια στιγμή στο χρόνο, πότε θα ζούσες;
Γ.Χ.: Επειδή δεν υπάρχει χρόνος, επιλέγω μια στιγμή στον χωροχρόνο.

Ποιο χρώμα έχει... η χαρά;
Γ.Χ.: Το Μαύρο και ας μην είναι χρώμα…γιατί μέσα από το Μαύρο ξεπηδάνε όλα τα χρώματα.

Η λαχτάρα;
Γ.Χ.: Πορτοκαλί. Γιατί πάντα είναι αυτή, ανάμικτη.

Η φλόγα;
Γ.Χ.: Χρυσό.

Πιστεύεις...
Γ.Χ.: Ναι, με σθένος σε ό,τι πιστεύω.

Πονάς...
Γ.Χ.: Όχι! Είμαι… υγιής.

Προχωράς...
Γ.Χ.: Τρέχω!

Χορεύεις;
Γ.Χ.: Πάντα, ακόμη και μες το σπίτι σε άσχετο χρόνο και τόπο, για κανένα ειδικό λόγο!

Ξαναγεννιέσαι...
Γ.Χ.: Κάθε μέρα, κάθε λεπτό, κάθε στιγμή! Καθημερινή αναγέννηση!

Χάνεσαι…
Γ.Χ.: Μέχρι που δεν με «βρίσκω», με «κρύβω» και με «ψάχνω».

Πιστεύεις...
Γ.Χ.: Στο Σύμπαν.

Τραγουδάς;
Γ.Χ.: Ω, ναι! Και σιγομουρμουρίζω πάντα κάποιο σκοπό!

Διαβάζεις...
Γ.Χ.: Με το διάβασμα ταξιδεύω πολύ, μακριά και συνέχεια. Απόδραση.

Γράφεις...
Γ.Χ.: Ναι γράφω, για ό,τι μου κινεί το ενδιαφέρον, ακόμη και αν αυτό που ονόμασα ενδιαφέρον μου φάνηκε τόσο ενδιαφέρον, επειδή ουσιαστικά αυτό που είδα ήταν τόσο αδιάφορο.

Παίζεις...
Γ.Χ.: Παίκτης σε σκάκι.

Στόχοι και επιδιώξεις:
Γ.Χ.: Στόχος μου, οι στόχοι που έχω να μπορώ να τους κατακτήσω! Επιδίωξη η απόλαυση της κατάκτησης του στόχου!

Όνειρα…
Γ.Χ.: Να μην γελάει «κάποιος» από «ψηλά» για τα όνειρα μου, γιατί μόνο τότε αυτά θα μπορέσουν να πάρουν «σάρκα και οστά».

Υπογραφή:
Γρηγορία Χανιώτη
Νέοι καλλιτέχνες, δημιουργοί, συγγραφείς μιλούν για εκείνους για το έργο τους.
Περισσότερα σαν κι αυτό στη στήλη Blood New

Καλλιτεχνικό ή λογοτεχνικό βιογραφικό σημείωμα:
Γ.Χ.: Σπούδασα στο Κολέγιο Καλών Τεχνών Borgias College Of Fine Art & Design, και συνέχισα σε Εργαστήρια Ζωγραφικής. Έχω λάβει μέρος σε αρκετές Ομαδικές Εκθέσεις όπως στην Δημοτική Πινακοθήκη του Πειραιά, στην Έκθεση του Επιμορφωτικού της Αιγυπτιακής Πρεσβείας, στον ελληνογαλλικό Σύνδεσμο, στην Γκαλερί Art Koλonaki, Στο πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα Μερκούρη», στο Boo Art,στην Alma libre,στο Ash In Art κ.α. Το Έργο μου με τίτλο "Το Τρένο της Αβύσσου" έχει συμπεριληφθεί και στο τοβιβλίο.net στην Θεματολογία Τρενογραφίες στο Ανθολόγιο του 2015. Έκανα την εικονογράφηση του Ποιήματος «Το Παιδί και τα αστέρια» στο ιντερνετικό παιδικό περιοδικό «Ένα κείμενο μια εικόνα», καθώς συνεχίζω τις παιδικές εικονογραφήσεις που πολύ μου αρέσουν. Και εκτός από την κλασική ζωγραφική ασχολούμαι και με την Digital Art.
Έλαβα μέρος με το Έργο μου «Απελευθέρωση» και κέρδισα το Πρώτο Βραβείο μια υποτροφία ενός έτους για τον 7ο Πανελλαδικό Διαγωνισμό του Κολεγίου Βοργίας. Έλαβα μέρος στον Διαγωνισμό της Gallery Art Koλonaki, με το Έργο μου «Καρνάγιο» και κέρδισα το Πρώτο Βραβείο για τον Διαγωνισμό για το «Ημερολόγιο 2014» της Γκαλερί. Έλαβα επίσης μέρος στον Διεθνή Διαγωνισμό Εικαστικών που διεξήχθη στο Λονδίνο από το Μουσείο/Γκαλερί artFido Fetching art, τον Αύγουστο του 2014 με το Έργο μου «Όνειρο» όπου έλαβε την Τρίτη Θέση και απέσπασε ακόμη συν δυο Πρώτα Βραβεία, την Πρώτη Θέση Κορυφαίας Ελληνικής Συμμετοχής, συν την Πρώτη Θέση σε σειρά Προτίμησης φιλότεχνων ψηφοφόρων. Το μήνυμα του Έργου μου, η Ελλάδα στην παρούσα φάση της, έγινε μια «Φωνή» που πέρασε προς τα έξω, με Τεράστια Επιτυχία. Έχω εκθέσει ακόμη έργα μου στην Γκαλερί Art Koλonaki, στην Γκαλερί Badra. Έργα μου επίσης εκτίθενται σε Ιστοσελίδες Τέχνης, και διαδικτυακές Γκαλερί. Έργα μου εκτίθενται αυτήν την χρονική περίοδο στις Γκαλερί «Έναστρον και «Ζυγός». Επίσης Έργα μου βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές. Αυτό το διάστημα ετοιμάζω την Ατομική μου Έκθεση και παράλληλα λαβαίνω μέρος σε Ομαδικές.

Η σελίδα της Γρηγορίας Χανιώτη στο facebook

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΗ μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση, Χριστόφορου ΧριστοφόρουΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη