Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

«Όλα τα όνειρά μου προσπαθώ να τα κάνω αληθινά», Eύα Πετροπούλου Λιανού

Τι εστί έρως;
Ε.Π.Λ.: Έρως ανίκατε μάχαν. Σε αναστατώνει. Δεν είναι απλά συναίσθημα είναι τρόπος ζωής.

Πιστεύεις στα ζώδια;
Ε.Π.Λ.: Πιστεύω στα γενικά χαρακτηριστικά των ζωδίων, και στους πλανήτες που τα εξουσιάζουν.

Τι δώρο θα έκανες σε έναν εχθρό σου;
Ε.Π.Λ.: Την αγάπη μου.

Έχεις κατοικίδιο;
Ε.Π.Λ.: Όχι πλέον, είχα πριν χρόνια γάτα και σκύλο.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;
Ε.Π.Λ.: Ομάδα; Μμμμ Εθνική Ελλάδος.

Καραμελάκια ή σοκολατάκια;
Ε.Π.Λ.: Σοκολατάκιαααααα!

Μαύρο ή άσπρο;
Ε.Π.Λ.: Και τα δυο είναι εξίσου σημαντικά για την ισορροπία μας.

Τι πρέπει να συμβεί μια τέλεια μέρα;
Ε.Π.Λ.: Καφέ με φίλους, περπάτημα στην Ακρόπολη και τελειώνουμε με μια ποιητική βραδιά.

Τι νούμερο παπούτσι φοράς;
Ε.Π.Λ.: 38. Όπως το 90% των γυναικών. Χαχαχαχα

Έχεις χόμπι;
Ε.Π.Λ.: Περπάτημα. Κολύμπι, διάβασμα.

Ποιο τραγούδι αφιερώνεις στον/στην αγαπημένο/-η σου;
Ε.Π.Λ.: Sweetest taboo, Sade

Γράψε μου ένα μυστικό
Ε.Π.Λ.: Αγόρασε το τελευταίο μου βιβλίο, Οι περιπέτειες του Νογκασικα σαν εκεί θα ανακαλύψεις ένα μυστικό.

Πεινάς;
Ε.Π.Λ.: Όχι.

Τι γνώμη έχετε για τον κτήτορα;
Ε.Π.Λ.: Ο κτήτορας του κτήτορα; Καλά θα κάνει να είναι λίγο πιο ανοιχτόμυαλος.

Ποιο φαγητό θα ήθελες να είσαι και ποιος θα ήθελες να σε φάει;
Ε.Π.Λ.: Θα ήθελα να είμαι γιουβαρλάκια και να με φάει ο καλός μου. (ανατρίχιασα καλέ)

Αν ήσουν λουλούδι, ποιο θα διάλεγες;
Ε.Π.Λ.: Τριαντάφυλλο.

Πότε δάκρυσες τελευταία φορά και γιατί;
Ε.Π.Λ.: Συχνά με ταινίες με μυστικά κρυμμένα. Μεγαλώνω κι έχω γίνει πολύ ευσυγκίνητη.

Τι όνειρο είδες χθες το βράδυ; (Έστω στην λογοκριμένη του έκδοση)
Ε.Π.Λ.: Βλέπω πολλές εκκλησίες και αγίους.

Ποιο στιχάκι ή μέρος βιβλίου σε έχει σημαδέψει;
Ε.Π.Λ.: Ο Μικρός πρίγκιπας: Μόνο με τα μάτια της καρδιάς βλέπεις πραγματικά.

Πότε αδιαφόρησες τελευταία φορά και γιατί;
Ε.Π.Λ.: Αδιαφόρησα; Εγώ ποτέ.

Τι είναι για σένα η ζωή;
Ε.Π.Λ.: Απόλαυση. Γέλιο. Εμπειρίες. Όνειρα που πραγματοποιούνται.

Υπάρχει περίπτωση να μην έχεις απογοητεύσει τον 12χρονο εαυτό σου;
Ε.Π.Λ.: Κάθε μέρα αλλά μου περνούσε εύκολα.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο ψέμα που είπες στον εαυτό σου;
Ε.Π.Λ.: Δεν λέω ψέμματα στον εαυτό μου, τον σέβομαι πολύ.

Ποια είναι η πρώτη σου αγάπη;
Ε.Π.Λ.: Ένας υπέροχος άνθρωπος που ερχόταν κάθε καλοκαίρι να παραθερίσει στην πόλη μου και με έκανε βόλτα με το μηχανάκι του.

Γράψε δύο συναισθήματα που σ’ αντιπροσωπεύουν
Ε.Π.Λ.: Αγαπώ και συγχωρώ.

Τι ήταν αυτό που περίμενες από τη ζωή και δεν το πέτυχες ως σήμερα;
Ε.Π.Λ.: Όλα τα όνειρα μου προσπαθώ να τα κάνω αληθινά. Οπότε έχω καιρό ακόμη.

Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, τι θα άλλαζες;
Ε.Π.Λ.: Τίποτα γιατί όλα αυτά που μου συνέβησαν με έκαναν αυτή που είμαι σήμερα.

Πως βλέπεις τη ζωή σου σε τριάντα χρόνια;
Ε.Π.Λ.: Μ' ένα υπέροχο σύντροφο σ' ένα μικρο παραθαλάσσιο σπίτι να γράφω βιβλία και αυτά να μεταφράζονται σε όλες τις γλώσσες και φίλοι να έρχονται και να κάνουμε βραδιές αφήγησης.

Ποιος/ποια είναι ο/η καλύτερος/-η φίλος/-η σου;
Ε.Π.Λ.: Οι φίλοι μου είναι παντοτινοί.

Ποια είναι η μεγαλύτερή σου φοβία;
Ε.Π.Λ.: Δεν φοβάμαι τίποτα.

Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έκανες στα μαθητικά σου χρόνια;
Ε.Π.Λ.: Πήρα ένα λεωφορείο ετών 13 και πήγα στην Αθήνα να δείξω τα χειρόγραφά μου σε ένα εκδοτικό οίκο.

Σε ποια ερώτηση θα ήθελες να απαντήσεις;
Ε.Π.Λ.: Ποια ήσουν την προηγούμενη ζωή σου;
Μαρία Κιουρί

Με ποιον επώνυμο θα θελες να ναυαγήσεις σε έρημο νησί;
Ε.Π.Λ.: Με τον Τομ Χανκς  -τα έχει περάσει και ξέρει.

Θάλασσα ή βουνό;
Ε.Π.Λ.: Θάλασσα!

Ποια εποχή θα ήθελες να ήσουν;
Ε.Π.Λ.: Άνοιξη.

Γράψε μου μια ερώτηση από το σχολικό λεύκωμα που θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα.
Ε.Π.Λ.: Πιστεύετε στην τύχη;

Απάντησε /η
Εύα Πετροπούλου Λιανού
Σαν σχολικό λεύκωμα
Ή αλλιώς, πως θα απαντούσατε σήμερα τις ερωτήσεις των λευκωμάτων της σχολικής ηλικίας
Περισσότερα σαν κι αυτό ανεβαίνουν υπό την ετικέτα Λευκόιστος
Εκείνοι που απαντούν τις ερωτήσεις προσθέτουν και μία δική τους στη σειρά για τους επόμενους
Ζητήστε κι εσείς να απαντήσετε εδώ

Περισσότερα από/για την ίδια:

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη