Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι * Όλα θα πάνε καλά ή και όχι * Νυχτοπερπατήματα * Ο πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου * Ο αρχάγγελος των βράχων * Το όνειρο του γερακιού ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα * Καταδύσεις ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών * Rock Around... Women! ** Παιδικά: Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

«Αδιαφορώ για οτιδήποτε δεν με κάνει καλύτερο άνθρωπο», Χριστίνα Πομόνη

Τι εστί έρως;
Χ.Π.: Ανάσα και πόνος μαζί. Δεν μπορώ να το πω πιο απλά.

Πιστεύεις στα ζώδια;
Χ.Π.: Πότε ναι και πότε όχι. Βγάλε άκρη τώρα. 😊

Τι δώρο θα έκανες σε έναν εχθρό σου;
Χ.Π.: Τη συγχώρεση.

Έχεις κατοικίδιο;
Χ.Π.: Ναι, και την λατρεύω!! Είναι η πιο όμορφη σκυλίτσα στον κόσμο!!

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;
Χ.Π.: Ο Ολυμπιακός. 💗

Καραμελάκια ή σοκολατάκια;
Χ.Π.: Σοκολάτα!

Μαύρο ή άσπρο;
Χ.Π.: Μαύρο γιατί περιέχει όλα τα χρώματα. 

Τι πρέπει να συμβεί μια τέλεια μέρα;
Χ.Π.: Να νιώθω καλά μέσα μου για περισσότερο για από μία ώρα.

Τι νούμερο παπούτσι φοράς;
Χ.Π.: 41

Έχεις χόμπι;
Χ.Π.: Ακούω πολλή μουσική και φωτογραφίζω. Το γράψιμο δεν είναι χόμπι, είναι η ζωή μου.

Ποιο τραγούδι αφιερώνεις στον/στην αγαπημένο/-η σου;
Χ.Π.: “I can't win, I can't reign
I will never win this game without you”
και το αφιερώνω στον άνθρωπο που μου στάθηκε σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο που αφήνω πίσω μου...

Γράψε μου ένα μυστικό
Χ.Π.: Τραγουδάω.

Πεινάς;
Χ.Π.: Για Αγάπη.

Ποιο φαγητό θα ήθελες να είσαι και ποιος θα ήθελες να σε φάει;
Χ.Π.: Μακαρόνια με κιμά! Και να αυτοφαγωθώ!

Αν ήσουν λουλούδι, ποιο θα διάλεγες;
Χ.Π.: Τον μπλε λωτό. Είναι το σύμβολο της αναγέννησης και συμβολίζει τον θάνατο και την γέννηση της ψυχής. Επίσης, συμβολίζει τη νίκη του πνεύματος και την σοφία της γνώσης.

Πότε δάκρυσες τελευταία φορά και γιατί;
Χ.Π.: Δακρύζω συχνά, όχι απαραίτητα από στεναχώρια. Τελευταία φορά ήταν το καλοκαίρι που κουράστηκα να αντιστέκομαι στην κατάθλιψη και στην πολύ δύσκολη πραγματικότητα της ζωής μου εκείνο το διάστημα και απλώς αφέθηκα.

Τι όνειρο είδες χθες το βράδυ; (Έστω στην λογοκριμένη του έκδοση)
Χ.Π.: Ότι ανέβαινα ένα βουνό απότομο αλλά τελικά έφτασα επάνω (προφητικό;)

Ποιο στιχάκι ή μέρος βιβλίου σε έχει σημαδέψει;
Χ.Π.: Ένα από πολλά…
"... Γι'αυτό άμα κάνει κανείς μια κίνηση έτσι για να μας χαϊδέψει κάνουμε εμείς μια κίνηση πίσω σα να μη φάμε ξύλο. Γι' αυτό αν τύχει και αγαπήσεις πρόσεχε σε παρακαλώ πολύ πώς θα μ' αγκαλιάσεις. Πονάει εδώ. Κι εδώ. Κι εκεί. Μη! Κι εδώ. Κι εκεί..." - Κατερίνα Γώγου

Πότε αδιαφόρησες τελευταία φορά και γιατί;
Χ.Π.: Αδιαφορώ για οτιδήποτε δεν με κάνει καλύτερο άνθρωπο, για οτιδήποτε με αναστατώνει χωρίς να με προβληματίζει.

Τι είναι για σένα η ζωή;
Χ.Π.: Στιγμές. Εμπειρίες. Ανάσες. Αναμνήσεις. Το εδώ. Το χθες. Το εμείς. Όσα σκέφτομαι, όσα ονειρεύομαι, όσα γράφω, κάθε δευτερόλεπτο, τα πάντα, είναι απροσδιόριστη η δύναμη της ζωής, δεν ξέρω αν μπορώ να σου περάσω αυτό που νιώθω. Η ζωή είναι κάτι παραπάνω από τον καθένα μας γιατί αποτελείται από όλους μας.

Υπάρχει περίπτωση να μην έχεις απογοητεύσει τον 12χρονο εαυτό σου;
Χ.Π.: Καμία! Νομίζω ότι του φέρθηκα πολύ σκληρά. Και το πλήρωσα στα 46, γιατί τίποτε δεν πάει χαμένο, καλό ή κακό. Όλα γυρίζουν γύρω μας και όλα επιστρέφουν.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο ψέμα που είπες στον εαυτό σου;
Χ.Π.: Ότι δεν θα του συμβεί τίποτε κακό. Ώσπου μου συνέβησαν όλα μαζεμένα και συνήλθα (ευτυχώς!)

Ποια είναι η πρώτη σου αγάπη;
Χ.Π.: Η γιαγιά μου.

Γράψε δύο συναισθήματα που σ’ αντιπροσωπεύουν.
Χ.Π.: Ενσυναίσθηση και Αγάπη.

Τι ήταν αυτό που περίμενες από τη ζωή και δεν το πέτυχες ως σήμερα;
Χ.Π.: Να παίξω βόλεϊ στην Ιταλία. Αλλά έπαιξα στον Πανελλήνιο. 😊

Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, τι θα άλλαζες;
Χ.Π.: Τίποτε απολύτως. Θα τα έκανα όλα ακριβώς όπως τα έκανα. Τα ίδια λάθη με την ίδια σειρά, τα ίδια σωστά, με την ίδια σειρά. Δεν μετανιώνω ποτέ.

Πως βλέπεις τη ζωή σου σε τριάντα χρόνια;
Χ.Π.: Με την ίδια λύσσα που έχω μέσα μου και σήμερα. Με την ίδια λύσσα που είχα και στην εφηβεία. Ελπίζω να έχω και 15 βιβλία μου στη βιβλιοθήκη. Η ψυχή μας κρατά ζωντανούς, όχι το μυαλό. Πρώτα η ψυχή και μετά το μυαλό.

Ποιος/ποια είναι ο/η καλύτερος/-η φίλος/-η σου;
Χ.Π.: Χμ… Δύσκολη ερώτηση. Δεν μπορώ να την απαντήσω.

Ποια είναι η μεγαλύτερή σου φοβία;
Χ.Π.: Να μην θυμάμαι πια.

Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έκανες στα μαθητικά σου χρόνια;
Χ.Π.: Μέθυσα με ούζο στην μονοήμερη εκδρομή της 3ης Γυμνασίου. Λάβε υπόψιν ότι πήγαινα στις καλόγριες και ήμουν και πρόεδρος της τάξης. Τα υπόλοιπα τα θυμούνται οι συμμαθήτριές μου και η μαμά μου. Εγώ… τίποτε!

Σε ποια ερώτηση θα ήθελες να απαντήσεις;
Χ.Π.: Δεν έχω κάτι στο μυαλό μου.

Με ποιον επώνυμο θα ‘θελες να ναυαγήσεις σε έρημο νησί;
Χ.Π.: Με κανέναν. Αν είναι να ναυαγήσω, να έχω την ησυχία μου!

Θάλασσα ή βουνό;
Χ.Π.: Θάλασσα!

Ποια εποχή θα ήθελες να ήσουν;
Χ.Π.: Χειμώνας. Είμαι.

Πιστεύεις στην τύχη;
Χ.Π.: Πιστεύω ότι βάζουμε το χέρι μας και φτιάχνουμε την τύχη μας μέχρι ένα σημείο. Timing + Opportunity. Αυτό πιστεύω.

Που θα ήθελες να βρισκόσουν αυτή τη στιγμή;
Χ.Π.: Θα ήθελα να είμαι σε ένα μπαλκόνι που να βλέπει θάλασσα με αγαπημένη παρέα και να χαλαρώνω.

Τι εστί γυνή;
Χ.Π.: Ένας όμορφος άνθρωπος. 

Σαν ποιο ζωάκι έλεγαν οι φίλοι σου ότι έκανες;
Χ.Π.: Τον σκύλο.

Γράψε μου μια ερώτηση από το σχολικό λεύκωμα που θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα (για να την προσθέσουμε).
Χ.Π.: Είμαι ΟΚ.

Και πες μου ποια από τις παραπάνω ερωτήσεις δεν θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα (ώστε να τη διαγράψουμε).
Χ.Π.: Είμαι ΟΚ.

Υστερόγραφο
Χ.Π.: Ευχαριστώ πολύ για το λεύκωμα αυτό. Είναι όμορφο να βλέπεις τον εαυτό σου συνολικά.

Απάντησε ο/η
Χριστίνα Πομόνη
Σαν σχολικό λεύκωμα
Ή αλλιώς, πως θα απαντούσατε σήμερα τις ερωτήσεις των λευκωμάτων της σχολικής ηλικίας
Περισσότερα σαν κι αυτό ανεβαίνουν υπό την ετικέτα Λευκόιστος
Εκείνοι που απαντούν τις ερωτήσεις προσθέτουν και μία δική τους στη σειρά για τους επόμενους
Ζητήστε κι εσείς να απαντήσετε εδώ

Περισσότερα από/για την Χριστίνα Πομόνη:

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΌλα θα πάνε καλά ή και όχι, Meg MesonΟ αρχάγγελος των βράχων, Μένιου ΣακελλαρόπουλουΝυχτοπερπατήματα, Λέιλα ΜότλιΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούRock Around... Women!, Γιώργου ΜπιλικάΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Οι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΟ πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου, Άρη ΣφακιανάκηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Καταδύσεις, Κατερίνας ΜαρτζούκουΤο όνειρο του γερακιού, Αλεξάνδρας ΜπελεγράτηΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη