ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους: Μυθιστορήματα: Περίμενέ με, θα γυρίσω * Θύελλα στη Μακεδονία (ιστορικό θρίλερ) * Της πλατείας τα μυστικά * Γιατί; * Ωρέλια * Το ρ της ερωμένης * Ξεχασμένο άλογο * Το άγαλμα στη σοφίτα * Γυναίκες της μικρής πατρίδας * Τσίλι * Ο σιωπηλος Μπου * ΠουΣουΚού στη Σαλονίκη * Beer-O-Guest *** Κάποιες κληρώσεις έχουν καθυστερήσει λόγω διακοπών όμως οι αντίστοιχες φόρμες συλλογής συμμετοχών παραμένουν ανοιχτές. Θα γίνουν στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους: Θεατρικό: Άκουσε τα κύματα *** Ανθολογήσεις-λευκώματα: Dieci - το δέκα το καλό και ο ρομαντισμός στον αθλητισμό *** Νουβέλα: Σκόνη στο πρόσωπο *** Παραμύθια: Το όνομα της γάτας *** Ποίηση: Σαββατολουσμένη μου *** Διηγήματα: 23 * Sci-fi Διαγωνισμός 01

Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2018

Τον Απρίλιο του 2018...

📖Η μνημειώδης θεωρητική μελέτη Σημειωτική του Ολικού Θεατρικού Λόγου της Μαρίκας Θωμαδάκη επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις Liberal Books. Η Μαρίκα Θωμαδάκη είναι Καθηγήτρια Θεωρίας και Σημειολογίας του Θεάτρου, τ. Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η Σημειωτική, μαζί με άλλες επιστήμες, εξυπηρετεί τη μελέτη του θεατρικού γίγνεσθαι και είναι σημαντικότατος κλάδος του ευρύτερου φάσματος της επιστήμης της θεατρολογίας. Αν και «υπέρ – επιστήμη», η Σημειωτική τίθεται στην υπηρεσία και της θεατρολογίας, κατέχοντας σημαίνουσα θέση στη δημιουργία ενός στέρεου θεωρητικού υπόβαθρου. Η Σημειωτική του Ολικού Θεατρικού Λόγου προωθεί τη γνώση γύρω από το πολυσημικό αντικείμενο της θεατρολογίας, δηλαδή γύρω από τα πολλαπλά επίπεδα αναλύσεως που προτάσσουν τόσο το κείμενο όσο και η παράσταση.

🎨Η ΕΝΙΑ Gallery παρουσιάζει το δεύτερο μέρος της ομαδικής έκθεσης Back to basics: Uncanny II σε επιμέλεια της Αρτέμιδος Ποταμιάνου  ως τις 21 Απριλίου. Καλλιτέχνες: Μάρθα Δημητροπούλου, Bella Easton, Κατερίνα Ζαχαροπούλου, Ekkehart Keintzel, Boris Lafargue, Νίνα Λασηθιωτάκη, Clay Smith, Maaike Stutterheim, Νίκος Τρανός, Γιώργος Τσακίρης, Γιώργος Τσεριώνης, VERSAWEISS. Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
🎭Το Θέατρο της Ημέρας (Ν. Γεννηματά 20, Αμπελόκηποι, 2106929090, 2106995777) και η Ανδρομάχη Μοντζολή κλείνουν την φετινή θεατρική περίοδο με την παράσταση Μικρά Τίποτα… Μεγάλα Κάτι. Πρόκειται για μια σύνθεση από μικρά έργα και ταχυδράματα του συγγραφέα Λάκη Κουρετζή, ενορχηστρωμένα πάνω στον θεματολογικό άξονα της αέναης περιπέτειας της ύπαρξης του σύγχρονου ανθρώπου και στην διαλεκτική σχέση του με τον εσωτερικό και εξωτερικό του κόσμο. Το σπονδυλωτό ως προς την δομή του σύγχρονο ελληνικό έργο, με ποιητική και αλληγορική διάθεση, προκρίνει τον λυρισμό, αλλά και την απέριττη, σκληρή και ανελέητη ατμόσφαιρα που περιβάλλει την ανθρώπινη ζωή, η οποία ξεδιπλώνεται μπροστά στον θεατή μέσα από μια ατέρμονη εναλλαγή εικόνων και καταστάσεων σε σχέση με τον χώρο και τον χρόνο, την κίνηση και την ακινησία. Kείμενα: Λάκης Κουρετζής  // Σκηνοθεσία-Δραματουργική Επεξεργασία: Ανδρομάχη Μοντζολή // Σκηνογραφική Επιμέλεια: Μπέττυ Λυρίτη // Κοστούμια: Βεστιάριο ΣΗΜΕΙΑ ΟΨΗΣ // Μουσική Επιμέλεια: Λευτέρης Ξάνθης // Επιμέλεια κίνησης: Αφροδίτη Κορέτση // Φωτισμοί: Γιώργος Σηφάκης // Βοηθ.Σκηνοθέτη: Ελένη Καταλιακού // Ερμηνεύουν οι ηθοποιοί: Δημήτρης Πάσιος, Ράνια Πρέβεζα, Νεφέλη Τσιπουρίδη, Σωτήρης Χατζηνικολάου // Χορευτικά μέρη και ιντερμέδια από την Ομάδα Χορού του Θεάτρου της Ημέρας // Από 15 Απριλίου κάθε Κυριακή στις 21:00 // Περισσότερα για την παράσταση και συνεντεύξεις εδώ.

🎼Οι Dead Poets παρουσιάζουν William Shakespeare Sonnets… on the rocks στο Βρυσάκι την Μ. Τετάρτη 4 και Μ. Πέμπτη 5 Απριλίου στις 21:15. Ελάτε… εκεί που η ποίηση συναντιέται με την μουσική, εκεί που το παρελθόν αγκαλιάζει το τώρα, εκεί που το κλασσικό τα φτιάχνει με το μοντέρνο. Μια ανθολογία σονέτων του William Shakespeare με θέμα τον έρωτα και τον θάνατο, πλαισιωμένα με σύγχρονες, πειραγμένες μπαλάντες από Pink Floyd, Doors, Archive, Eurhythmics, Radiohead, Nirvana, REM, Nick Cave με ένα τσέλο και μια κιθάρα. Μια μοναδική συνάντηση με τα κορυφαία ποιητικά έργα του βρετανού δραματουργού, σε ένα επιβλητικό, ατμοσφαιρικό σκηνικό. Τσέλο: Βάσω Ζήσου // Κιθάρα, φωνή: Θεόδωρος Οικονομίδης // Αct performing: Χαριτωμένη Γκουράσα // Καλλιτεχνική επιμέλεια-Οργάνωση: Σπύρος Οικονομάκος // Η μετάφραση και η μουσική επένδυση των σονέτων είναι του Θ. Οικονομίδη.
🎶Η Freekey, ολοκληρώνει τις χειμερινές εμφανίσεις της, με ένα μοναδικό show στο Passport Kεραμεικός (Κεραμεικού 58 & Μαραθώνος, Αθήνα, 2105222203), την Πρωταπριλιά στις 21:15! Η Freekey είναι ένα καρτουνίστικο, κωμικό, αλλά και μεφιστοφελικό πλάσμα που εισβάλει μαζί με τους δύο πιστούς ακόλουθούς της (freekoula) για να καταστρέψει το show της Σαρλότ Ντιβέ, μιας καλλιτεχνικής περσόνας που είναι ακριβώς ό,τι λέει το όνομά της: μια ντίβα! Έτσι ξεκινάει μεταξύ τους μια «μάχη» σε πολλά επίπεδα, ένα μουσικό παιχνίδι με διασκευές μεγάλων ροκ και ποπ επιτυχιών με μια πιο γκροτέσκ αισθητική που πλαισιώνεται από κωμικούς διαλόγους, διαδραστικά παιχνίδια με το κοινό και χορογραφίες. Η Ντίβα «αμύνεται» με κομμάτια της Whitney Houston, της Gloria Gaynor και της Beyonce και η Φρίκη της απαντά με Chemical Brothers,Rage Against the Machine και Prodigy, ώσπου να πετύχει η Φρίκη την ολική μεταμόρφωση της Ντίβας, κλείνοντας το μάτι στο κοινό... Τα κείμενα είναι όλα πρωτότυπα, έχουν κωμικό χαρακτήρα, εξυπηρετούν την δράση και μιλάνε για μια "άλλη" οπτική γωνία των πραγμάτων, που μπορεί κανείς ν’ ακολουθήσει, αυτός είναι εξάλλου ο λόγος που η Φρίκη βρίσκεται εκεί! Σκοπός της παράστασης είναι να κάνει τον κόσμο να απελευθερωθεί και να διασκεδάσει, ακόμη και να συμμετέχει στις πρωτότυπες χορογραφίες γνωστών κομματιών, όπως το Thriller του Michael Jackson, το Cabaret της Lisa Minnelli και πολλές ακόμα, καθώς όλη η παράσταση έχει σαν βασικό άξονα το χορευτικό στοιχείο. Σκηνοθεσία: Ρενάτα Καπετανάκη // Κείμενα: Ρενάτα Καπετανάκη & Άννυ Θεοχάρη // Χορογραφίες: Κάλλια Θεοδοσιάδη // Ενορχήστρωση: Λουκάς Γιαννακίτσας // Εικαστικές δημιουργίες - Σκηνικά: Φαίδρα Χάρδα // Κοστούμια: Ντίνα Πολέμη // Μουσικοί: Λουκάς Γιαννακίτσας, κοντραμπάσο, Χρήστος Σπυράτος, ηλεκτρική κιθάρα, Αποστόλης Μπουρνιάς, κρουστά, Χαράλαμπος Παρίτσης, βιολί // Χορευτές: Γεωργία Κοτόκου, Κάλλια Θεοδοσιάδη // Σαρλότ Ντιβέ η Ιωάννα Μονέδα // Φρίκη (Freekey) η Ρενάτα Καπετανάκη

🎭Το Θεσσαλικό θέατρο με πρωτοβουλία της νέας καλλιτεχνικής διευθύντριας Κυριακής Σπανού, δημιουργεί για πρώτη φορά στην ιστορία του πειραματική σκηνή και την εγκαινιάζει με το έργο του Γάλλου Φρεντερίκ Σοντάγκ, Υπό Έλεγχο. Έξι ηθοποιοί, ενσαρκώνουν είκοσι έξι χαρακτήρες μιας δυστοπικής κοινωνίας όπου τα πάντα ελέγχονται. Όμως σ’ αυτό το σύμπαν της γενικευμένης επιτήρησης δεν αργούν να εμφανιστούν τα πρώτα προβλήματα. Οι συνέπειες είναι ακραία κωμικές ή τραγικές, οι αντιδράσεις είναι απρόσμενες και η κατάληξη είναι απρόβλεπτη. Σ’ αυτή την κοινωνία του μέλλοντος (ή μήπως του παρόντος;) γεννιούνται αμέτρητα ερωτήματα. Ποιος μας ελέγχει; Ποιος μας κυβερνά; Τι είναι λογικό και τι είναι παράλογο; Ποιον απειλούμε και ποιος μας απειλεί; Τι είναι αληθινό και τι είναι ψεύτικο; Ένα σύγχρονο κείμενο για μία σύγχρονη πραγματικότητα που κάθε τόσο ξεπερνά ακόμη και την επιστημονική φαντασία. Η παράσταση εμπνέεται απ΄ την αισθητική ταινιών επιστημονικής φαντασίας και εικόνες του μέλλοντός μας. Μετάφραση: Δήμητρα Κονδυλάκη // Σκηνοθεσία: Θανάσης Χαλκιάς // Σκηνικά – Κοστούμια: Γεωργία Μπούρδα // Μουσική: Κώστας Βόμβολος // Κίνηση: Αγνή Παπαδέλη- Ρωσσέτου // Φωτισμοί: Μάκης Παπατριανταφύλλου // Βοηθός Σκηνοθέτη: Σταματία Καγκελάρη // Φωτογραφίες: Παύλος Μαυρίδης // Τρέιλερ: Life of film Productions // Αφίσα: Μουτζούρα // Παίζουν (αλφαβητικά): Γιώργος Αβραμίδης, Θέκλα Γαΐτη, Σεβίνα Μαραγκού, Δημήτρης Μαμιός, Βασιλικη Σουρρή, Δημήτρης Τσικούρας
📖Κυκλοφορεί η νέα έκδοση του Ιδρύματος Γιάννη Κουτσοχέρα και Λένας Στρέφη. Το βιβλίο Το χρέος μου στην Γαλλία, το πιστεύω μου στον ελεύθερο κόσμο του Γιάννη Κουτσοχέρα (1904-1994) εντάσσεται στη σειρά εκδόσεων του Διεθνούς Ιδρύματος που τα τελευταία χρόνια αναπαράγει σημαντικά κείμενα του διακεκριμένου πολιτικού και ποιητή. Το συγκεκριμένο αναφέρεται στην επιστολή που έστειλε στο Παρίσι το 1970 για την τελετή βράβευσης της ποίησης του με την ύψιστη τιμή από το Γαλλικό κράτος. Στον πρόλογο του βιβλίου ο ιστορικός τέχνης Λεόντιος Πετμεζάς επισημαίνει μεταξύ άλλων:
«Το ξεχωριστό πρότυπο και ισχυρό διαμέτρημα του ποιητή-πολίτη του κόσμου Γιάννη Κουτσοχέρα, του ανθρώπου με την κοινωνική ευσυνειδησία και την αστείρευτα αταλάντευτη βούληση βρίσκεται σε προσωπική αναπαράσταση ,ανασύσταση και αυτοανάλυση σε αυτή την απόλυτα εξομολογητική επιστολή. Η προσωπική αλήθεια και αυτάρκεια του αποτελεί ενδεικτικό παράδειγμα, προέκταση εμβληματικής αναμέτρησης και εσωτερικής απολογίας που η προσθετική βαρύνουσα σημασία της συμβάλει στην έγερση της προσοχής όταν την διαβάζουμε σήμερα. Ο διανοούμενος, στοχαστής, ποιητής–συγγραφέας, νομικός και πολιτικός που η σθεναρή αγωνιστικότητα του κινήθηκε για χρόνια σε πολλά επίπεδα και πεδία δράσης προβαίνει σημειολογικά σε μια ενορχηστρωμένη αυτοβιογραφική κατάθεσης ψυχής. Αναφέρεται διεξοδικά και ενημερωτικά σε φωτισμένα διεθνή πνεύματα της Ευρώπης και της Αμερικής που ύμνησαν με εγκωμιαστικές, εμπεριστατωμένες και θετικές κριτικές το σημαντικό έργο του όπως ο Rene Cassen, o Andre Mirabel, o Pierre Portejoie, o Andre Chamson, o Jean Cassou, ο Guston–Henry Aufrere, o Geo Delcampe, o Andre Pourtier, ο Artrur Miller, πνευματικές προσωπικότητες που νωρίς προσέγγισαν το μεγαλείο και την ιδιαιτερότητα της γραφής του παράλληλα με τους κορυφαίους Έλληνες όπως ο Καβάφης ,ο Παλαμάς, ο Σεφέρης, ο Καζαντζάκης, ο Σικελιανός. Επισημαίνει ακόμη εκείνους που επηρέασαν και καθόρισαν τη σκέψη και την πορεία του. Aνάμεσα τους ο Clemenceau, ο Mahatha Ganti, o Martin Louther King, o Victor Hygo, o Desan, o Boris Pasternak, o Ayguste Compte, ο Jean-Jacques Rousseau, ο Verlaine. Καθώς και όσους ενέσκηψαν, εντρύφησαν, διέδωσαν, ασχολήθηκαν μεταφράζοντας και εξέφρασαν θέσεις και εμπεριστατωμένες τοποθετήσεις με ορόσημο τη πολυδιάστατη και πολυκύμαντη παρουσία του, αυξάνοντας την εμβέλεια του στα λογοτεχνικά μονοπάτια και στα γράμματα. Άλλωστε τα ποιητικά επιτεύγματα και πονήματα του με κύριο γνώμονα και κοινό παρονομαστή πάντα τον άνθρωπο από τις πρώτες δημοσιεύσεις στην ελληνική και γαλλική γλώσσα και αργότερα σε πολλές άλλες γλώσσες εμπεριείχαν μια αποκλειστικότητα και μια διδασκαλία με τη βαθύτερη σημασία της λέξης που έλκυαν, συγκινούσαν και αφύπνιζαν το μυημένο αναγνωστικό κοινό ευπρόσδεκτα, εύληπτα και καθοριστικά. Στις γραμμές του κειμένου επίσης διακρίνουμε την διάχυτη αγάπη, εκτίμηση και τον τεράστιο θαυμασμό του για την πόλη του φωτός το Παρίσι, τη δεύτερη πατρίδα του όπου έζησε και σπούδασε στα νεανικά χρόνια του. Ο λιτός δοκιμιακός μονόλογος του γίνεται σταδιακά αντίλογος και βαθμιαία διάλογος με ορίζοντα που εντυπωσιάζει και συνεπαίρνει ασταμάτητα. Είναι γραμμένος με ευγένεια, σώφρονα άποψη και έντονη διάθεση για ευγνωμοσύνη. Εκπέμπει μεστότητα, ακεραιότητα, ανωτερότητα, ηπιότητα και καλλιέργεια ,στοιχεία που τον χαρακτήριζαν. Εντάσσει τα απώτερα ουσιώδη στο εναλλακτικό εγχείρημα της υπερβατικής όσμωσης και στην τόνωση της αλληλουχίας των αξιοσημείωτων καταστάσεων και διαστάσεων. Η ανάδυση της ποικίλης αισθητικής του συνδέεται αναμφίβολα με τη δυνατότητα της συναισθηματικής συστηματοποίησης, την επισήμανση της αναδιαμόρφωσης, την εμμονή στην αισθαντικότητα της φιλοσοφίας, την άσκηση κριτικής στην επικαιρότητα με συγκρίσεις και παραπομπές ,την παρακολούθηση-καταγραφή γεγονότων και συμβάντων, την προτεραιότητα κατάταξης της παράδοσης και την υπεροχή της κοσμογονικής εξέλιξης.»

🎶Οι Μύστες, είναι ένα μουσικό σχήμα που δημιουργήθηκε το 2016 από τον μουσικό παραγωγό Λαμπράκη Γιώργο και τον στιχουργό Φλέσσα Παναγιώτη με βάση το ραπ, δηλαδή την ραψωδία. Σκοπός του σχήματος είναι η εξερεύνηση του πολυσύμπαντος που λέγεται μουσική έκφραση και επικοινωνία με τον κόσμο σε ουσιαστικό επίπεδο και η θέληση να αλλάξουν τα κοινότυπα δρώμενα τις μουσικής πατώντας πάνω σε ηχητικά μονοπάτια δημιουργημένα από ελεύθερες ιδέες. Η πρώτη τους δισκογραφική δουλειά είναι το single Νέα Εποχή. Μουσική: Μάνος Κονδυλάκης Στίχοι: Παναγιώτης Φλέσσας // Δείτε στο YouTube το βίντεο του τραγουδιού
🎭Ξεκίνησαν οι παραστάσεις του έργου Εσωτερικές ειδήσεις του Μάριου Πόντικα στο Θέατρο Χυτήριο – Σημείο Πολιτισμού (Ιερά Οδός 44, Γκάζι, 2103412313, 6930720843) κάθε Κυριακή στις 21:00. Τα πράγματα αλλάζουν μέσα στο χρόνο ή επαναλαμβάνονται διαγράφοντας κύκλους μέσα στην ιστορία; Ζωές ανθρώπων που μας μιλούν μέσα από το κάδρο τους. Ένα κάδρο στραβό το οποίο δεν μετακινήθηκε ποτέ ανάμεσα στις γενιές. Ιστορίες που φέρνουν μνήμες και γεννούν ερωτηματικά. Ποιοι ήμασταν και ποιοι είμαστε σαν κοινωνικά όντα; Τελικά κατά πόσον έχουμε προχωρήσει σαν κοινωνία; Θα παρακολουθήσουμε τους ηθοποιούς να ξεδιπλώνουν στη σκηνή γεγονότα μέσα από μια καθημερινή αναζήτηση. Οι ήρωες προσπαθούν να καλύψουν το κενό που νοιώθουν μέσα από το γέλιο, την τρέλα και την αλήθειά τους. Αυτή την αλήθεια θέλουν να μοιραστούν μαζί μας. Σκηνοθεσία: Μαρία Καμάνη // Μουσική Επιμέλεια: Maria Panosian // Σχεδιασμός Φώτων: Αλέξανδρος Αλεξάνδρου // Σχεδιασμός αφίσας: Ανδρέας Ζέης // Παίζουν οι: Καλλιόπη Καραμάνη, Νάντια Περιστεροπούλου, Παύλος Βησσαρίων Φαλούτσος

Στα ξένα Έλληνας και στην Ελλάδα "ξένος" στο θέατρο Αθηνών (Βουκουρεστίου 10, Αθήνα) κάθε Σάββατο στις 21:15 και Κυριακή στις 20:00. Μια συναρπαστική παράσταση που αφηγείται την ιστορία ενός μετανάστη και αποτελεί αναφορά στην Ελληνική κοινωνία και στην ξενιτιά, στις σχέσεις των λαών, στην ίδια την ζωή! Η δράση τοποθετείται στη Γερμανία τη δεκαετία του 60, αλλά δεν ξεκινά από εκεί... Η Ελλάδα εκείνη την εποχή είχε τις πληγές του εμφυλίου ακόμη ανοιχτές. Η ύπαιθρος κατεστραμμένη από τον πόλεμο, εγκαταλειμμένη στην φτωχή της μοίρα, ερημώνεται. Στις πόλεις ο φόβος του χαφιέ, η αναδουλειά, δύσκολη η επιβίωση. Πολλοί στις φυλακές και στην εξορία και πιο πολλοί κυνηγημένοι, αυτοεξόριστοι και φυγάδες. Η οικογένεια κάποιου φυλακισμένου, εκτοπισμένου ή πρόσφυγα, δεν είχε περιθώρια προόδου ή έστω κάποια χαραμάδα αισιοδοξίας. Η περίοδος αυτή ήταν το αποκορύφωμα της μετανάστευσης της ελληνικής νεολαίας στη Γερμανία, αφού χιλιάδες ήταν οι νέοι που έφευγαν με μια βαλίτσα αναζητώντας μια καλύτερη ζωή στο εξωτερικό. Η ιστορία του Στάμου είναι η ιστορία ενός νέου, που κατατρεγμένος από το καθεστώς του κράτους και του παρακράτους που τον πιέζει να υπογράψει δήλωση μετανοίας, καθώς ο πατέρας του ήταν πολιτικός κρατούμενος, αρνείται και αποφασίζει να πάρει τον δρόμο της ξενιτιάς. Φεύγει στη Γερμανία, εργάτης σε ορυχείο. Δουλεύει, τρώει, κοιμάται. Δουλεύει. Η επικοινωνία με την μάνα του και την αδελφή του δύσκολη. Η μόνη άμεση επαφή με την πατρίδα είναι το ραδιόφωνο κι η εκπομπή για τους μετανάστες στα βραχέα, με αφιερώσεις και τραγούδια, κυρίως του Καζαντζίδη. Σκηνοθεσία & Θεατρική Προσαρμογή: Γιώργος Σουξές // Κείμενο: Θανάσης Σκρουμπέλος // Σκηνικά - Κουστούμια: Άννα Μαχαιριανάκη // Κινησιολογία: Βάσια Αγγελίδου // Σχεδιασμός φωτισμών: Γιώργος Χαραλάμπους // Ηχητικά εφέ: Γιώργος Ζιώτας // Βοηθός Σκηνοθέτη: Ίρις Τσιμπρή // Φωτογραφίες: Γιούλη Γεωργαντίδου // Σχεδιασμός αφίσας: Νίκος Γουζιλόπουλος // Οργάνωση Παραγωγής: Χρυσάνθη Γεωργαντίδου // Παίζουν: Λευτέρης Ελευθερίου, Γιώργος Σουξές // Φωνή Εκφωνητή: Νίκος Μενεμένογλου // Φωνή Φράου Γκρίτε: Ίρις Τσιμπρή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο/-α που θέλετε για πληροφορίες
Άμοιρος ΑκροβατίδηςΘοδωρής ΠαπαθεοδώρουΙωάννα ΔαμηλάτηΣυλλογή βραβευμένων διηγημάτων επιστημονικής φαντασίαςΠοιητική συλλογή, Ευρυδίκη Σιγαλού, Σαββατολουσμένη μουΗ πτώση, Αλμπέρ ΚαμύΟ πόνος της επιστροφής, Άγγελος Μανουσόπουλος
Πασχαλία ΤραυλούΆπαντα Κωνσταντίνου ΚαριωτάκηΧρήστος ΚεσκίνηςΟι Άγιοι με τα πορφυρά μάτια, Μάριου ΜητσόπουλουΘεόδωρος ΊνταςΝίκος ΙατρούΣτέλιος Ανδρεάδης
Άπαντα Κωνσταντίνου Καβάφη23, Νίκος ΒαρδάκαςΑναρχικός τραπεζίτης, Φερνάντο ΠεσσόαΑσκητική Νίκου ΚαζαντζάκηΆγγελος Μπακας - Ο σιωπηλος ΜπουΔιαβάστε ή κατεβάστε τα Ανένταχτα του Νίκου Καββαδία
Το ξύλινο παλτό, Κατερίνα Γώγου