Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ματωμένος Δούναβης * Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Τα βάσανα του Τεό και της Λέας * Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Η Ασημίνα Στασινοπούλου Στα μονοπάτια του έρωτα


Τι σας ώθησε να γράψετε αυτό το βιβλίο;
Α.Σ.: Η αγάπη μου για την γραφή. Πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου να γεμίζει τα τετράδια με μικρές ιστορίες και να τις κρατάω για μένα. Ποτέ δεν έδωσα σε κάποιον να τις διαβάζει ούτε να μου πει την άποψη του. Όμως πριν 3 χρόνια η ζωή μου άλλαξε. Χώρισα και βρέθηκα με ένα παιδί δύο χρονών να γυρίζω πίσω στην Αθήνα και να ξεκινώ ένα καινούργιο κεφάλαιο στην ζωή μου. Πάνω στην μετακόμιση βρήκα μια μέρα την κούτα με τις ιστορίες μου. Την άνοιξα και στάθηκα στην τελευταία που είχα ξεκινήσει πριν χρόνια σαν φοιτήτρια. Μου άρεσε η πλοκή και αποφάσισα να την τελειώσω. Το αποτέλεσμα ήταν συγκλονιστικό και πολύ δυναμικό για μένα. Οπότε αποφάσισα να το ρισκάρω, να το εκδώσω και δεν το μετανιώνω. Το βιβλίο «Στα μονοπάτια του έρωτα» αγαπήθηκε από το αναγνωστικό κοινό του από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του, το οποίο μάλιστα περιμένει με ανυπομονησία το δεύτερο μου που θα κυκλοφορήσει του χρόνου και υπόσχομαι να σας καθηλώσει με την ιστορία της Νεφέλης.

Αν θα έπρεπε να το περιγράψετε με μία μόνο λέξη, ποια θα ήταν αυτή;
Α.Σ.: Αν έπρεπε να το περιγράψω με μία λέξη θα ήταν παραμυθένιο γιατί ο έρωτας που ζει η Μυρτώ μέσα από τις σελίδες του βιβλίου μου μόνο σε παραμύθι θα τον συναντούσες με την κακία μητριά να προσπαθεί να την εξοντώσει. Είναι ένα βιβλίο που αξίζει πιστεύω να το διαβάσεις γιατί είναι γεμάτο γεγονότα και ανατροπές μέχρι να έρθει το τέλος του.

Τι θα συμβουλεύατε εκείνον που επρόκειτο να το διαβάσει;
Α.Σ.: Να κάτσει αναπαυτικά και να το απολαύσει. Αξίζει η αγορά του γιατί διαθέτει το στυλ που μου αρέσει να διαβάζω στα βιβλία και πιστεύω οι περισσότερες ρομαντικές ψυχές θα με βρουν σύμφωνες. Έχει το χάπι έντ που αξίζει στους μεγάλους έρωτες και είναι αναμφισβήτητα ένα βιβλίο γεμάτο μυστικά και ίντριγκες που όταν αποκαλυφθούν και μπουν όλα στην θέση τους θα υπάρξει και η δικαίωση για την Μυρτώ.

Αν το βιβλίο σας ήταν/γινόταν ένα κανονικό ταξίδι κάπου στον κόσμο, που θα πηγαίναμε και πόσες μέρες θα κρατούσε;
Α.Σ.: Αν το βιβλίο μου γινόταν ταξίδι θα πηγαίναμε κάπου μαγικά, με λίμνες, καταρράκτες, ξωτικά, κακές μάγισσες όπου ο πρίγκιπας τρέχει να σώσει την αγαπημένη του η οποία τον καρτερά στο παραθύρι της. Σας είπα πως είμαι αθεράπευτα ρομαντική και πιστεύω πως εκεί έξω υπάρχει σίγουρα το άλλο μας μισό και μας περιμένει να μας σώσει και να μας πάει στην χώρα του έρωτα για πάντα.

Κλείστε τη μίνι συνέντευξη με μία φράση/παράγραφο από το βιβλίο
Α.Σ.: Θα κλείσω την συνέντευξη με την τελευταία παράγραφο του βιβλίου μου για να πάρετε μια μικρή γεύση από το βιβλίο μου «Στα Μονοπάτια του Έρωτα» το οποίο πιστεύω θα αγαπήσετε και εσείς μόλις το διαβάσετε.

Αγαπήσαμε, χωρίσαμε, πονέσαμε και δώσαμε ξανά δεύτερες ευκαιρίες γιατί μερικοί άνθρωποι τις αξίζουν πραγματικά. Αρκεί να κάνουν το βήμα και να τις ζητήσουν από το άλλο τους μισό. Να αφήσουν το μίσος και την απογοήτευση που ένιωσαν κάποτε να χαθεί στην λήθη του χρόνου. Να παραδεχτούν τα λάθη τους για να μπορέσουν τα προχωρήσουν μπροστά. Γιατί όσο κολλάς στο παρελθόν τόσο αυτό σε τρώει και δεν σε αφήνει να δεις καθαρά το μέλλον και χάνεις πράγματα που δεν θα έχεις την ευκαιρία να ζήσεις ξανά ποτέ στην ζωή σου.
Μερικές φορές το μυαλό μπερδεύεται και σε θολώνει όταν κάθεσαι και αναλύεις καταστάσεις και προσπαθείς να βρεις την αιτία σε όλα τα πράγματα που συμβαίνουν. Γιατί το μυαλό μπορεί να λέει όχι αλλά η καρδία η άτιμη πάντα σε οδηγεί εκεί που πρέπει να πας. Το μόνο που έχεις να κάνεις εσύ είναι να κλείσεις τα μάτια και να ακούσεις την καρδία να σε καθοδηγεί στα μονοπάτια του έρωτα.


Σας ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη συνέντευξη και τον χρόνο που διαθέσατε για μένα και για το βιβλίο μου.

Το μυθιστόρημα της Ασημίνας Στασινοπούλου, Στα μονοπάτια του έρωτα, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ανατολικός.

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΗ μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση, Χριστόφορου ΧριστοφόρουΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη